söndag 16 mars 2014

1000-besökare tävling!




Oh vad glad jag blir!
Det är över 1000 personer som varit inne och tittat på hur det går för familjen Galaxy och nu tänkte jag att vi skulle dra igång en liten tävling.


1000-besökare tävling!



Vinnaren kommer får vara med att skapa en arvinge! 

Namn,
Hår,
Egenskaper,
Livsönskan,
oooooooch..... generations mål!


För att inte avslöja för mycket så kommer jag förklara reglerna närmare till vinnaren! 


Men hur tävlar man då?
JO! Så här kommer det gå till. Du kan lämna en kommentar här på bloggen där du skriver vad just DU gillar med berättelsen, sedan kommer jag att lotta ut en vinnare!

Om du inte kan kommentera kan du även pm'a mig!




Tävlingen kommer avslutas Lördagen den 22-03, så den pågår i en vecka :)

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar